SEMBAHYANGLAH KAMU SEBELUM KAMU DISEMBAHYANGKAN

Pantun Pusaka Dr. Burhanuddin Al-Helmy

Di atas robohan Kota Melaka,
Kita dirikan Jiwa Merdeka,
Bersatu padulah segenap baka,
Membela hak keadilan pusaka.

Rabu, Ogos 12, 2009

PERHIMPUNAN 'AWNAR PENGKHIANAT BANGSA' DI BATU PAHAT





Setelah hampir satu dunia UMNGOK melaungkan laungan yang memualkan dan ketandusan idea itu, kedengaran pula desas desus kesinambungannya nak dibuat perhimpunan besar-besaran( demonstrasi la tu namanya) di Batu Pahat, Johor.

Seluruh jentera digerakkan dan disogok supaya mengikut sama gendang yang dah belapok yang dipalu oleh mereka mereka yang kubur dah panggil. Segala NGO yang dah kekeringan kantong dipanggil untuk turut serta.

Ayuh Dato'-dato, tuan-tuan, bapak-bapak, ibu-ibu dan anak-anak muda beramai-ramai ke Batu Pahat, untuk menjadi saksi SIAPA PENGKHIANAT BANGSA MELAYU SEBENARNYA.

Kami menyeru seluruh warga BATU PAHAT khususnya dan rakyat MALAYSIA secara am untuk turun bersama-sama memeriahkan lagi perhimpunan tersebut. Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan kebenaran tentang isu tersebut dalam CABARAN DIALOG TERBUKA BERTAJUK : SIAPA PENGKHIANAT SEBENAR.

Ayuh kita nantikan saja masanya yang akan diumumkan kelak.
Liputan juga akan dibuat oleh beberapa saluran informasi yang diyakini dan telus.


Kami menyeru siapa yang mempunyai maklumat yang sahih tentang salah guna kuasa peminpin-peminpin BN atau kedaifan insfrastruktur di tempat anda setelah 52 tahun merdeka , sila salurkan kepada kami. Maklumat anda adalah rahsia dan tanggungjawab kami.

1 ulasan:

  1. tak payah dialog...Brader Anwar Bin Ibrahim (BABI) yang pengkhianat..NGOK!!!

    BalasPadam