SEMBAHYANGLAH KAMU SEBELUM KAMU DISEMBAHYANGKAN

Pantun Pusaka Dr. Burhanuddin Al-Helmy

Di atas robohan Kota Melaka,
Kita dirikan Jiwa Merdeka,
Bersatu padulah segenap baka,
Membela hak keadilan pusaka.

Selasa, Mei 26, 2009

Banner Propaganda Kembali Lagi Di Penanti Pula - malaysiakini


Banner ni ade ejen Perisik Rakyat jumpa di Penanti... seingat aku, Banner dengan tajuk macam ni pernah muncul di Permatang Pauh masa Pilihanraya Kecil P-044 dulu. masa tu Pakatan Rakyat bertanding melawan UMNO dan jugak Bebas.Aku tak mau tuduh sape-sape dalam hal ni tapi aku suka warna merah tu... kalau ya pun nak buat propaganda, carik la kaler lain selain kaler Merah dan Biru... nampak sangat la geng...Yang aku herannya, calon Pakatan Rakyat bukan DS Anwar sebaliknya Mansur... yang kene serang DS Anwar... alamak... mentaliti macam budak skolah betul la creator propaganda ni...UMNgok betul..!Oit... aku tak tuduh UMNO tau, tu aku sebut UMNgok bukan UMNO..!Kah kah kah kah kah ... !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan